söndag 12 december 2010

Peking WarmaHordes Open #2!

Johan boostar sina slag och annonserar skamlöst en fet 50p turnering i Februari!

Turneringstråd på Gotapair!

Peking är staden och den högt skattade lokalen på kulturkammaren är åter platsen. GM på plats med konventsgolv och Hotell Styvis kanske åter öppnar upp sin "all inclusive fredag" med roffel-katter, malplacerade kaffemuggs underlägg, Matildas hembakade och allt annat man kan tänka sig. Vad mer kan man önska sig?

Jo självklart att få möta den regerande 35p mästaren med sina självspelande troll! Men om det lär de lärda tyvärr tvista, då jag flyttar bara två veckor innan och kommer vara mitt uppe i komma-i-ordning stöket. Jag får se till att göra sambon en rejäl tjänst om hon ens ska överväga att låta mig åka iväg. Sedan får vi även se hur det är med hjärtat oxå. Väldigt drygt att behöva ta med det i beräkningen, men just nu så är det så.

Jag lovar att göra mitt bästa, så får vi se. Om inte annat får jag sitta och teoretisera fram 50p listor bara för skojs skull.

Iaf, se till att anmäla er!

//Stefan

9 kommentarer:

  1. "Jag får se till att göra sambon en rejäl tjänst om hon ens ska överväga att låta mig åka iväg."

    Ibland är det bra att bearbeta dörrklockan lite innan man går in genom dörren, if you know what i'm sayin'.

    SvaraRadera
  2. Jag vill i ett och samma andetag ta avstånd från förnderingskommentaren, hissa att bearbeta dörrklockan samt förklara Peking min kärlek. Tyvärr vet jag ännu inte om det går för mig att vara med, men det lär väl både ni och jag märka./Pirrekurr

    SvaraRadera
  3. Snyggt försök till räddning Pierre, ingen går på den lätta.
    /Dan

    SvaraRadera
  4. Jag ser tre huvudspår på vem som lämnat förnedringskommentaren:

    1. Att det är JohanA som är framme igen med sin kukmätar-macho attityd och ska vädra sina kvinnofientliga värderingar.

    2. En ironisk 70:talist

    3. Någon med insikt i vad min flickvän skulle betrakta som en tjänst.

    Jag kan bara inte avgöra vilken som är troligast... ;)

    //Stefan

    SvaraRadera
  5. Helt klart JohanA, tror inte han pallade trycket av att bli pressganger så han måste ventilera sin ångest genom diverse otrevliga upptåg på internet. Jag hoppas han förstår att vi finns här för honom om han vill prata eller ha hjälp med arrangemang så slipper han hålla på sådär.

    SvaraRadera
  6. Som Dan mycket väl vet så har jag någon gång hänvisat till kvinnor som "förnedringsbara". Detta var innan jag fick en dotter (dvs minst 6 dagar sedan) och eftersom jag dessutom är en ironisk 70-talist, samt har sett för många år sedan vad som gömdes på LeSaboteurs hårddisk så kände jag ett behov av att ta avstånd då alla bevis pekade på mig. Men jag lovar, jag är oskyldig.
    /Pirrekurr

    SvaraRadera
  7. Jag tycker Johan ska få en chans att försvara sig innan alla får för sig att han skulle säga en sådan sak eller hur Johan? ^^

    /Lunaticman

    SvaraRadera
  8. Försvara mig? Jag är fan lyckligt lottad som har så pass förstående vänner. Tack alla! :')

    //Johan

    SvaraRadera