onsdag 27 juli 2011

Liket lever!

Efter sju svåra år, eller snarare månader, är jag tillbaka. Jobb, flytt till grannstaden, en total uppgång i IFK Norrköping inför säsongsstarten, hjärtbesvär och sommaren har hållit mig borta både från spelandet och inspirationen. Visst har jag fått mig ett tärningsrull då och då, men inte nog för att motivera en massa inlägg här.

Men nu med Domination och Augustikurret runt hörnet och med mitt andra turneringsdeltagande någonsin på Kattcon 2011 i bagaget (resulterade i en 5:e plats av 14 deltagare och en 4-2 serie) så är inspirationen tillbaka.

Möjligt är att jag inte bara berör Warmachine och Hordes i all inlägg. Kanske blir det lite livsbetraktelser  också för att hålla flödet av inlägg uppe.

I nästa inlägg kickstartar vi med en battlereport från Balcon III (naturligtvis hållen på min uteplats/balkong).

Välkommen tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar