tisdag 2 augusti 2011

I efterdyningarna av megaslaget

Då jag nämnde i min "teaser" att battle reporten kunde komma idag så känner jag mig nödgad att säga att den nog kommer upp först imorgon eller tidig torsdag. Har haft fullt upp med att hålla reda på mina barn, åka till badhuset och plocka disk från gårdagens stora grillpartaj.

För vi var en ansenlig mängd folk som samlades i anslutning till vårt megaslag. Flickvänner, barn, mammor och fan o hans moster. Grillning vart lyckad och alla blev mätta. Mycket trevlig. Får tacka Matilda, Frida och Emma för hjälpen i köket och Pierre för att han tände grillen och det "pedagogiska arbetet" på bakgården. Jag bugar o bockar.

Angående slaget ska jag inte avslöja för mycket, men det är nog inget vi gör om inom den närmsta tiden. Min andra tur tog 1,5 timmar! att genomföra. Nästa gång ska jag ha en partner så jag slipper stå för allt tänkande själv.

Nu ställer jag in siktet på Augustikurret. Och jag vet att jag kommer gråta för att Jarl Skuld inte har släppts då. För jääääklar vad skoj han är att spela. Mer på det ämnet i battlereporten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar