onsdag 14 december 2011

Forumbanners the Akenkaset way

Jag har satts i arbete att utforma lite olika förslag på tryck till en Akenkaset T-shirt "pro-style", inför ett än så länge hemligt projekt. I mitt arbete med att ta fram en design värdig att bäras av oss akenkasare, har jag suttit o pysslat en del framför datorn, och det har renderat i att jag snöat in på att göra små forumbanners som vi i Akenkaset kan pryda forumen med. Jag har en massa på G, som ligger i hjärnan o göttar till sig, men här kan ni se ett utkast av vad jag har plockat ihop än så länge:

Ingen vidare förklaring behövs... det är ju Kryddan!
Vi vet vad som krävs för att få vuxna män att gråta.
There is a monkey in my closet!
Join the revolution... men inte för mycket bara.
Kaffe - När du känner för något bittert.
Ett smakprov till Mattias

More to come...

10 kommentarer:

  1. Det stavas "känsla".

    SvaraRadera
  2. Anonym ovan har rätt min dyslektiske vän. Men de är riktigt najsiga.
    /Pierre

    SvaraRadera
  3. För helvete Pierrea! Vilket personligt angrepp på mig att ha den där amerikanaloggon! Och Stefan wtf? Trodde vi var ideologiska bröder. Du hörde ju mina drömmar om tema för tröjorna. :(

    Ack du grymma värld säger jag bara.

    SvaraRadera
  4. Jag tar inga egna beslut utan accepterar bara det som ges mig, precis som alla andra. Om alla andra vill ha amerikansk smygpropaganda så vill jag det också. Jag må ha egna åsikter, men främst är jag konform i dess mest rena form.
    /Pierre

    SvaraRadera
  5. Jag har försökt få Dan "Styvis" Alf att använda Jocke Rapp signaturen men han vägrar eftersom han då tror att karman kommer göra att han aldrig mer vinner mot Jocke. Men alla bör veta att det är Styvis som gjorde Jocke till en sorgsen panda...
    /Pierre

    SvaraRadera
  6. Jag ångrar att jag tog den som forumavatar alls, det är lite dumt att provocera en flerfaldig världsmästare i 40k. Så fort han kan spelet bättre så har jag inte en chans.

    /Dan

    PS Retribution kan inget!

    SvaraRadera
  7. Man kan säga att jag gick på känslan när jag försökte stava. Ska göra om och göra rätt med stavningen. Och ja, jag gick hos specialläraren på mellanstadiet för att jag hade svårt med dubbelteckning. Jag hade även allmän matematik.

    @Matias - Självklart har jag något i godispåsen för dig oxå, den har bara tagit lite längre tid eftersom den var mer intrikat än de andra designerna. Håll till godo med min uppdatering, annars får jag vara den första mot väggen...

    SvaraRadera
  8. Ohh fy fan vad lycklig och komplett som människa jag känner mig helt plötsligt!

    Jag älskar livet, och du är livet Stefan.

    Konformitet är ljuset, så kom inte och stick ut med dina populistiska minoritetssträvanden Pierre, det här är andra gången! (Jag glömmer inte lobbyverksamheten för minoritetsgruppen baby crew...)

    SvaraRadera
  9. <3 Kaffebannern!

    /Rickard

    SvaraRadera