måndag 12 december 2011

Sankta Luci... Dan!

Om jag nu kan vara Stefan Stalledräng har det i helgen krönts en ny lucia med glögg och våld mellan maskiner o monster.

Segrande ur "Luciavåld på Dragons Den 2011" blev allas våran Dan/Styvis/Pommac! (kärt barn har många namn).

Med den gamla vanliga ursäkten för att ta en tokoptad lista (Den var redan nedpackad!) tog Dan hem hem hela schabraket och satt än mer Norrköping (med omnejd) på kartan. Det finns ett klart nord och sydligt tema i Warmahordes-scenen och i gränslandet mellan skåningar o 08:or återfinner man oss i Norrköping, och tack vara Dan börjar det klarna allt tydligare att vi ÄGER! Way to go Dan!

Dan, som vi är vana att se honom!
----------------------------------------

Själv är jag någotsånär återhämtad efter årets influensa. Det blev en rejäl omgång och faktumet att jag är man, gjorde det än värre. Jag har även hunnit arbeta upp ett sjujävla spelsug som jag måste få utlopp för snart. Att theorymachina och opta listor vid 39 graders feber har gett mig lite nya infallsvinklar. Lite som att alla världens bästa rocklåtar är skrivna under drogpåverkan, hoppas jag på en liknande effekt.

Har även börjat fippla lite med bloggens design. Blev lite trött på loggo-bilden, och tänkte se om jag kan komma upp med något nytt o fräscht inför 2012. Vi får se vart det tar vägen.

//Stefan

1 kommentar: