tisdag 24 januari 2012

Akenkaset Clothing!

Efter två veckors tystnad är Akenkaset tillbaka - with a vengance!

Jag har äran att presentera "Akenkaset Clothing" våran alldelse egna webbshop med kläder och artiklar anpassade för den svenska warmahordes scenen.

"Klä dig med stil, klä dig som en A.P.A" är vårt motto. Och vi erbjuder T-shirten som alla vill ha på nästa turnering. Var först med att kunna stoltsera med en äkta fanboy T-shirt eller klunka kaffe ur en fanboy mugg.

Än så länge är utbudet inte så stort, men det lär växa med tiden och jag ser gärna att man lämnar idéer och förslag på designer/texter som vi kan lägga till vårt sortiment allt efter som.

Så vad väntar ni på! Köp! Tryck bara på T-shirten i högra hörnet och du är ett par  knapptryckningar bort från att vara lika snygg som jag!


*jag tar en medioker provision på 12:- för varje produkt

5 kommentarer:

  1. Leve Akenkaset Fashion!

    /Johan

    SvaraRadera
  2. Detta var ett riktigt nice initiativ.

    Om jag ändå fick slösa pengar på detta men om det står mellan en till gallow grove eller en mösa är alternativet uppenbart!

    /Daniel S

    SvaraRadera
  3. Vilken mössa ska du ha då Daniel?

    SvaraRadera
  4. Vi kommer hålla koll på vilka inom Warmahordes-sfären som EJ köper något och hänga ut dessa offentligt.

    Med andra ord, tänk på om du verkligen kan leva med den skammen.

    SvaraRadera
  5. Ni är fan inte kloka. Här jobbar man ihjäl sig hela hösten vintern och spelar inget och så börjar ni tillochmed sälja tröjor... Efter LinCon måste jag börja spela lite figurspel igen...

    Om ni köper en tröja av mig så köper jag en av er... :-)

    http://639236.spreadshirt.se/

    /Tommy

    SvaraRadera