måndag 30 januari 2012

Snart 10.000 träffar!

Den närmaste dagen, om det fortsätter i den här takten, lär vi nå 10.000 träffar sedan bloggen startades. Det är väl ca 1/4 av vad Kissie har på en dag, men jag vill hävda att den här bloggen är lite hårdare nischad. Det är ändå en milstolpe väl värd att uppmärksammas. Jag utlovar en liten överraskning till er alla när det väl händer. Och jag kan lova er att det är något alla har gått och suktat efter sedan ni var små, men som ni inte vetat om!

Så klicka på och håll ögonen öppna!

5 kommentarer:

  1. @Matte - Det känns som medparten av vår kommunikation den senaste tiden har handlat om kiss och rymd. Om man ponerar att man skulle kunna kissa tyngdlös i rymden utan dräkt, skulle då kisset röra sig framåt eller skulle du åka bakåt?

    SvaraRadera
  2. Vad händer om du gör en kissbomb i den situationen? Det är den verkligt viktiga frågan.

    SvaraRadera
  3. Det är onekligen viktiga frågor.

    SvaraRadera
  4. Haha jag blev nummer 10 000 när jag skulle kolla om bloggen nått 10 000.

    /Dan

    SvaraRadera