onsdag 17 november 2010

Grattis Alexander Jegendal!

Enligt DA:s anmälningssida är nu Alexander Jegendal nr 22!

Grattis till en Äpplepaj al´a Akenkaset!
Bak"värket" kommer kunna avnjutas under lördagen under högst cermoniella former.

-------
För att byta ämne:

Får be om ursäkt för att det är lite dåligt med uppdateringar, men det har högst Warmahordes relaterade orsaker. Jag målar nämligen som en galning då jag fått en listidé som krävde att jag målade 10 stycken nya modeller. Och som grädde på moset började jag ett nytt jobb nu i måndags som har kastat om hela min vardag! Jag har således inte haft tid att skriva något initierat kring turneringen. Vi får se om jag hinner klämma in något inlägg innan turneringen, då jag har basning kvar och en äppelpaj att baka!

Om inte annat ses vi på lördag!

//Stefan

1 kommentar:

  1. Var ju väldigt trevligt men jag kommer ju bara på söndagen ;)

    /Alex

    SvaraRadera