lördag 27 november 2010

Time to go religious!

Nu när jag har bemästrat trollen (eller hur svårt är det att spela ett självspelande piano?)och gjort mitt namn odödligt i segrarnas rullor är det dags att byta fokus. Eller rättare sagt byta till fokus!

Idag gick det iväg en liten beställning för att föra mig än närmare en 35p Amon Ad-Raza lista. Efter idag saknas bara en Heavy-jack och en box Temple flameguards för att listan ska bli komplett. Jag räknar med att kunna göra den beställningen i slutet av månaden. Blir en sådandär three in one heavy box och sedan magnetisera armar o vapen för att kunna köra flera olika varianter.

Sedan blir det att börja träna på sidestepping med Dervishar!

Och till slut gäller det bara att återhämta målningssuget som jag fullständigt körde slut på veckan innan Peking Open, då jag målade konstant.

//Stefan

1 kommentar:

  1. Hurra för variation! Räkna med amfibier och reptiler på väg mot dina Meniter!

    SvaraRadera