onsdag 3 november 2010

Ett väg-gupp på väg till Peking open

Varit ofokus på figurspelandet den senaste tiden. Är mitt uppe i utredningen om mina hjärtproblem som drabbade mig för ett tag sedan. Just nu känner jag mig helt återställd, men det vore skönt att veta vad det var som spökade. Men en massa besök till läkare hit o dot blir det.  Sedan har barnen fått löss, vilket är ett jäkla bestyr, och som grädde på moset har både jag o sambon blivit rejält förkylda. Vi ju att det är betydligt jobbigare att vara förkyld som man, än som kvinna, så jag liiiiiiiiider.

Men oundvikligt rycker Peking Warmahordes närmare och jag har en hel del målning att göra. Det kommer att få bli ett målningsryck inom de närmsta dagarna för att se till att jag hinner. Det ramlade in en liten order från Maelstorm med Calandra och eMadrak (som jag tidiagre proxat) för att vara mig till betjäning i potentiella turneringslistor. Så de måste ju målas. Nu saknar jag bara Borka och eHoarluck för att ha ett komplett sett med trollcasters. Borka har på något sett inte lockat mig, och jag vet inte varför. eHoarluck ska väl köpas han oxå då det är en lista som jag kan tänka mig att köra i turneringar.

Mer hints än om vilka casters jag beställt droppar jag inte här inför turneringen. Det vore att hugga sig själv i foten!

Vi går även in i ligans tredje månad och jag har två Mattias-matcher att se fram mot. Nästa torsdag blir det ytterligare en match mot Legion i form av Mutantias, och matchen mot Klemse och hans Khador väntar på att styras upp.

Jag måste nog vara killen i sverige som spelat mot Legion flest gånger, så jag jag står ju inte oförberedd. Men jag har en otäck ovana att förlora mot "Muttis" (passar på att ge honom ett nytt smeknamn för att få ett psykologiskt övertag! ) så vi får la se hur det går. Kul ska det bli iaf.

Johan har även uppmanat de andra deltagarna att ta efter Dan och göra lite battlereports från sina matcher som vi kan publicera på bloggen, så förhoppningsvis dyker det upp mer gästinlägg framöver.

//"Stuffis"?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar