lördag 3 december 2011

Flunsan strikes me down!

Både Lisa och jag är däckade av influensa. Ont i lederna, hostiga och frusna in i ben och märg. Jag har spenderat en timme i duschen med att spola varmvatten över mina knän som värker något fruktansvärt. Det är riktigt synd om mig som ni förstår.

Allt jag kan göra mellan mina iprendämpade febertoppar är att tänka på listor till Stockholm. Nu har eMadrak dykt upp som från ingenstans och gör sig påmind. Han och jag har aldrig riktigt varit vänner och jag har allmänt svårt att få till det med honom, särskilt featet. Annars kan det bli Borka, som jag allt som allt kanske spelat två ggr någonsin. Han har inte lockat mig alls och när jag prövat honom så har det inte gått så vidare värst bra. Det är något med de två ovan nämnda herrarn som gör att de inte riktigt passar min spelstil. Jarl är fortfarande superkul och min reviderade BSK-lista kliar i fingrarna. Risken är att det blir någon kombination av de tre jag nämnt.

Det ska väl inte vara någon fara att missa nästa helg, tills dess ska jag väl vara kurerad. Och nedbäddad har jag väl inget annat för mig än att göra listor med iBodger på Android. Troligtvis kommer jag vara helt theorymachinad till dess vi åker. Sedan gäller det att spela oxå. Tänk om jag bara kunde spela lika bra som Mattias...

Matte vs Pierre

Veckans värsting:

Burkha?                                          Borka?

2 kommentarer:

  1. Knocked Down!

    Har gått och blivit sjuk jag med men tänkte ge dig några råd. För att bli som jag måste du träna träna och...

    Eller vem försöker jag lura, extrem talang är inget man kan lära ut, sorry. Dock kan du få vara min rotetvåa vilken dag som helst bro.

    SvaraRadera
  2. Heja Stefan!

    Visa de där Stockholmarna hur Akenkaset rullar tärning!

    SvaraRadera