måndag 13 september 2010

Bilder från SM

Efter en lång hemresa för våra lokala krigare, och ett helfestlig kalas hemma hos Pierre (pirrekurr), med god mat, samkväm och ett löjligt enkelt parti Arkham Horror på kvällen, har vi nu fått bilder från SM överlämnat till bloggen. För fotogarfierna står vår härligt skäggige akenkasare i skånefilialen: Andreas (Deathbullar) Nedmark!



Dan och Markus
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Johan i en vacker profilbild. Till höger synns Viktor (Sikil) fån vår grannstad Linköping
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mattias (Mutantias) in all his glory.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nu du Molik har jag dig som i en liten låda! a.k.a. Johans Armé.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dans Saeryn lista mitt ien strid mot Cygnar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hur det gick? En bild säger mer än tusen ord!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En mycket rolig turnering och genomgående trevligt folk hälsar grabbarna. Dan var mest nöjd med sin placering, Johan skyller på ringrostighet och järnsmälta.
 
Bara att nöta vidare, så får vi se när nästa stora sammandrabbning blir.
 
//Stefan

1 kommentar:

  1. Det var jag som höll i Cygnarlistan som till slut lyckades kväsa Legionhorden. Det såg tungt ut för Cygnar när jag först rullar ganska lågt när jag ska skjuta bort hans ena Angelius och sen glömmer bort Blight Bringer två rundor i rad vilket utplånar nästan allt infanteri. Jag fick lite respit i och med två misslyckade frenzyrull och jämnade sedan ut matchen när epic 'the man the myth the pistoljesus' Caine featade bort bägge änglar, lieanen och Shreddern vilket lämnade Raeken som enda best. Med ett scenariopoäng i bakfickan och eEiryss som ensam höll terrängen gick Saeryn upp själv och knivade henne. Träffen går in men skadan lämnar henne med ett enda liv kvar och scenariovinsten uteblev.

    Jag kunde gå in med lite fler killar på min tur och efter att Raeken dött avslutade Caine jobbet själv. Sjukt nervigt och lätt den tightaste matchen med haglande orättvisor på bägge sidor.

    SvaraRadera