lördag 11 september 2010

Rapport inför sista matchen

Då återstår det vara en match på SM. Och våra vänner ligger som följande: Dan på 2-2, Johan på 2-2, Mutantias på 3-1 och Markus ligger på antingen 1-3 eller 0-4 då jag bara uppfattade att han fått stryk av just Dan i en av matcherna.

Dan och Johan ligger i mitten någonstans, och slåss om en plats på den övre delen av tabellen i sista matchen. Risken var stor att de fick möta varandra... eller någon annan! Markus lär ligga någonstans i de undre regionerna, medan Mutantias spelar om 2-4:e platsen; way to go!

Slutrapportering är lovad när sista matchen är avklarad och slutresultatet fastställt.

//Stefan

2 kommentarer:

  1. Jag skäms... Och jag skäms för att jag skäms. :(

    /Akenkaset

    SvaraRadera
  2. Vem du än är herr Anonym så gör du nog rätt. Skämmes ta mig faan!

    SvaraRadera