söndag 26 september 2010

Verkligheten stör

Förstår att alla suttit bänkade med popcorn o läsk för att läsa om vår första ligaträff i fredags och nu så smått börjar undra var rapporten har tagit vägen. Den kommer snart. Verkligheten gjorde sig påmind igår när jag fick yrsel och kände att jag var på väg att svimma efter en promenad på staden. Jag satte det hela i relation till att jag har haft oregelbunden hjärtrytm från o till de senaste två veckorna, vilket fick mig att fick ringa på  ambulans och spendera stora delar av dagen på akuten. Sedan har jag legat med övervakning på hjärtenheten fram till idag. Alla tester är dock positiva och det ska inte vara någon fara alls, även om det är läskigt att känna att man håller på att svimma o grejer. Förmodligen är det lite stressrelaterat och även ett resultat av att jag har varit förkyld i ett par dagar och kanske inte tagit det så lugnt som man ska göra.

Nu ska jag ta det lugnt ett par dagar och kurera mig, så kommer rapporten när jag känner att jag har tid!

Kan dock inte köra ett inlägg utan att flika in att tvådagarsturneringen i Norrköping tar form allt mer. Nu ska det mesta vara spikat och redo för att göras offentligt!

Det, och att min "så kallade" vän Dan, vann över mig i ligan... mer om det i rapporten.

//Stefan

2 kommentarer:

  1. Oj, hoppas att du mår bra!

    Ser fram emot din rapport, du såg lite dyster ut när du spelade ;)

    /MVH Lunaticman

    SvaraRadera
  2. Dan verkar ju trevlig när man först träffar honom men man märker rätt fort att han är en lömsk man med onda avsikter.

    /Rickard

    SvaraRadera