onsdag 8 september 2010

Dan slipar formen inför SM

Senaste två dagarna har det fightats och rullats tärning hemma hos mig, då Dan (Styvis) slipat formen och finjusterat sina listor inför SM. Jag ska inte avslöja för mycket kring hans listor, men hans primära Steamrollerlista är hård. Nu är jag själv inte världens bästa spelare, men jag sliter mitt hår inför den här listan, som till synes verkar ha svar på allt man kan tänkas slänga mot den. Jag tror personligen på att han kan ställa till problem för flertalet motståndare.

På frågan om vad han hade för förhoppningar på SM, var svaret:

"Att inte behöva möte något jobbigt. Bara lätta casters och spelare som inte har koll på min lista." (jag ska nog passa på och flagga för att detta sades men en gnutta ironi)

Med den attityden kommer han att gå långt mina vänner. Vi här på Akenkaset önskar honom all lycka till. Det behöver han! ;)

//Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar