torsdag 16 september 2010

Grattis Le Saboteur!

Idag fyller webmastern år! Grattis önskar "vi" här på Akenkaset!

Förmiddagen har firats på bästa vis med två bataljer mot Dan,  med en för mig Proxad Gunnbjorn lista mot en Ryhas lista. Det slutade 1-1. En match där jag landade ett bazookaskott och en bomb fårn Bombern rakt i huvet på Ryhas som fick lära sig den hårda vägen att lägga stealt på sig själv och inte hålla på o fjanta runt det på sina warbeasts! Andra matchen featade sig hans arme rakt igenom min med en massa place och extra attaker. Hämtade mig aldrig från det utan gav upp när han stod med sin Scythean 8 tum från Gunny utan att jag hade något annat kvar på banan.

Ikväll kan det tänkas att det går iväg en liten beställning om det ramlar in lite kosing från föräldrar osv...

//Stefan

6 kommentarer:

  1. Grattis grattis, ser fram emot att möta Gunnbjörn i ligan då!

    /Mutantias

    SvaraRadera
  2. Tackar tackar!

    Ja, det kan tänkas att han visar sitt tuffa nylle i ligan. Han är lite svårspelad är min första bedömning, så kanske att han inte blir mitt förstaval i vanliga ligamatcher, men i mitt-liga turneringen är han en het kandidat. Rockwall är en väldigt najsig spell.

    SvaraRadera
  3. Fick första matchups av Johan idag, verkar som att vi ska mötas första rundan. Ska jag ta med Gunnbjörn från gamemaniacs på fredag?

    SvaraRadera
  4. Grattis!

    /Lunaticman

    SvaraRadera
  5. @ Mutantias

    Det skulle du kunna göra. Även om han är svårspelad så är han ju spelets tuffaste figur! Ett must have. Väl mött på fredag!

    @Lunatic

    Tackar!

    SvaraRadera
  6. Gunnbjorn införskaffad och väntar på att få komma till sitt nya hem, jag byter även faktion till Legion så var beredd på att möta lite muterade alver istället för legoknektar.

    SvaraRadera