torsdag 23 september 2010

Lite armébilder

Laddade batterierna och testade kameran inför morgondagens ligastart. Passade på att ta några bilder på grejer som jag har målade till trollen. De är väl inte världens snyggaste, men de är iaf målade. Har använt mig av dipp metoden, just för att det sparar sådan tid.
Jag kom in i hobbyn från målnings- och konverteringssidan. Har spenderat timmar med penseln i hand och tycker väl själv att jag höll en relativt hög nivå back in the days. Nu för tiden har jag inte lyxen att sitta o pilla med samma figur i timmar. Med småbarn och livets små nödvändigheter så måste jag prioritera att få figurerna målade snabbt om jag ska ha tid att spela spelet också. Därför är dipp som magi på burk för mig. Well, nog med bladder, till bilderna:


Champ officer o Hero

Grim och Grissel

Championer















Bomber


















Bilduppladningssytemet på bloggen är inte det bästa har jag upptäckt, därav så ligger inte championerna efter sin officer o hero, men det är väl petitesser i slutänden.

//Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar