fredag 1 oktober 2010

Peking Warmahordes Open #1

Då är det offeciellt! Turneringen jag läckt lite info om under den senaste månaden har gjorts offentlig på Gotapair.se

Turneringstråden

Det är dags att sätta Peking på turneringskartan och jag tror att det här kan bli riktigt bra. Lokalen som heter "Kulturkammaren" är stor och rymmer allt från bar till teaterscener. Så vitt jag förstått är det några av teaterns replokaler som vi får tillgång till. Cafét som ligger ett halvt stenkast från "Kammaren" är inget annat än klassiska Café Broadway på Bråddgatan, där Eldkvarn med fängelseaktuelle Plura bildades. Väl värt ett besök.


1. Kulturkammaren
2. Resecentrum/tågstation
3. Café Broadway
4. Norrköpings Synagoga
5. Sveriges största kaktusodling
6. Tyska torget, platsen där IFK Norrköping hyllades när de gick upp i Allsvenskan 2007, och möjligen kommer att hyllas i år igen!

Självklart ska jag göra allt för att vara med på det här. Och på något sätt göra något slags Akenkaset Jippo!

Bara att börja räkna dagarna!

//Stefan

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att tiderna på turneringen är tillräckligt tilltagna så man inte behöver missa kaktusodlingen eller en fika på Bråddway.

    Prisutdelningen borde ske på Tyska Torget.

    SvaraRadera