måndag 7 november 2011

Tillbaka IRL efter BSK

Efter en helg med figurspel, allmänt nörderi och resturangmat var jag tillbaka i verkliga livet idag. Lämna ungar på dagis, städa, plugga, förbereda inför veckan jobb och laga mat. Har dock hunnit fixa lite med en battlereport som ska upp så småningom (hoppas imorrn) och har satt mina tänder i min del av tvåspelars battleboxen som jag delat med Pierre. Suttit o magnitiserat en Vanquiser och skrapat moldlines på Cinerators. Och så har man ju ögnat igen alla Dominationspoilers. Trollen fick inte de bästa grejerna, men inte de sämsta heller. Karaktärstrollet "Rök" kan bli rätt het, medan jag är mer kyligt inställd till karatärsuniten med Fellcallers. Men man får ju testa dem och se innan den slutgiltiga domen faller. Spontan tycker jag nog att Legion fick bäst grejer. Skorn kommer tätt efter.

Som sagt, imorrn hoppas jag få upp lite bilder från BSK och en hyfsat detaljerad rapport.

Tills dess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar