torsdag 17 november 2011

Utmaningen är antagen!

Efter den här fighten kommer man att öppna Pommac fabrik i Norrköping
Vi här i linköping har rullat tärningar innan någon av er whelps ens var stora nog att se över kanten på spelborden.
Det är med största nöje jag nu utbringa ett rungandes ITS ON!

/Golemsson

-----------------------------------------------

Via kommentatorsfältet i förra inlägget har folket som valt att framleva sina liv i blåshålet på slätten valt att kasta handsken, böja sig efter tvålen och anta utmaningen över kommungränsen! Vad kan vi säga om inte; Bring it! (när ni fått figurerna vill säga)

Jag låter mästarna i smacktalk sköta snacket:


Akenkaset = Ultimate Maniacs
Warlords = pöbeln

*ps - När jag var ung var det här helt rimligt och räknades som underhållning, nu undrar jag mest hur mycket doping påverkar psyket - ds*


9 kommentarer:

  1. Oavsett hur det går så har vi Pierre.

    /Dan

    SvaraRadera
  2. Och tur är väl det. Det krävs skill att komma tvåa i en turnering och förlora 4 av 5 matcher ska ni veta.
    /Pierre

    SvaraRadera
  3. i fucking löv it man, jag har inte garva så hårt på bra länge. man måste älska dom gammla WWE, flippen ace :D

    SvaraRadera
  4. Vi får väl se vilken stad som har bäst nerver, kanske kan detta vara en indikation:

    http://www.youtube.com/watch?v=LkinKwgkS_Q

    SvaraRadera
  5. Dags för någon att ta tag i det hela och bestämma datum och plats.
    /Dan

    SvaraRadera
  6. Jag har PM:at Golemsson. Vi får se vad som händer...
    /PirreKung

    SvaraRadera
  7. korrigering:

    /Kaffepierre

    SvaraRadera
  8. Fasiket va på ni är gubbar. Ni måste spela svårfångade, inte fläka ut er som ett par slakaslynor. Låt dom komma till oss... eller iaf låta dem få sina figurer innan vi tvingar oss på dem.

    SvaraRadera
  9. Det vore ju skönt att få till spel innan jul, det är snålt med turneringar nu ett tag framöver.
    /Dan

    SvaraRadera