tisdag 27 mars 2012

Le Saboteurs POV: Bilder från Örebro

Lite random bilder från Örebro med kommentarer:

Hugo (Charmant) äger upp mig med sina AOE:s, men går inte för objektivet. Jag vinner 3-2.

Men den charmerande Hugo är inte ledsen för det. +1 för Texas-slirren.

Match tre där Greenlock leker gömma pIrusk. Kan DU se honom?

Alexanders skrev dricker Cola.

match fyra: Utskjuten av eCain i händerna på Linus.

Johan ljuger för sig själv: "Jag har INGA förväntningar!"

Dan praktiskt taget tvingade mig att ta den här bilden. "Jag vill att alla ska se hur mäktig jag ser ut med ett stort boffervapen, plåta mig NU!"

Pierre omringad av sitt posse. De ska precis till att äta Muffins.

Prispallen: Dan 3:a, Alexander 1:a och Johan 2:a. Kvinnorna först som vi säger i Akenkaset. Grattis "grabbar".

3 kommentarer:

  1. Jag har alltid sett Dan lite mer som en skogsalv med båge om jag ska vara ärlig.

    Bilden hade varit ännu bättre om Pierre legat besegrad framför på marken och Johan klängt sig fast i Dans ben.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så bilden av oss är att Dan är Conan, jag är ett monster och Johan en yppig dam i nöd...

      Radera
    2. Jag vet inte vad som är minst korrekt av dom tre. Det där var det enda boffervapnet som jag kände passade mig för övrigt, det var pråligt som fan.

      Radera