fredag 23 mars 2012

Road to Örebro: "Ångerfull och ångerfull, det beror på vad du menar med ångerfull?"


Nu är det fan kört, jag har valt faktion, packat ner sakerna och gör mig i ordning för en biltripp imorrn bitti. Det enda jag ska göra nu är att dubbelkolla så att allting är med (kort, pennor, lim, markörer för spells och focus/fury, mätdon) samt börja våndas över alla jobbiga sorters listor jag kommer möta. Till råga på allt så kom jag hem för sent efter att ha hjälpt några som krockat ( http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/tva-till-sjukhus-efter-trafikolycka-5973436-artikel.aspx ) så jag känner mig superstressad med allting. Dom som känner mig vet att jag har världens resfeber också inför minsta lilla resa så just nu är jag uppe i varv. Rapport kommer efter turneringen!



/aDan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar